Behovet for frivillige

Frivilligt arbejde betegnes som ”den indsats der gøres uden fysisk eller økonomisk tvang, som er til gavn for andre end én selv og ens familie”. Lige netop at være til gavn for andre mennesker uden nogen anden interesse er et af Foreningen Rosens eksistensformål. Alle vores aktiviteter i Foreningen Rosen udføres af frivillige, og det er Foreningen Rosen, og de som vi er med til hjælpe, utrolige taknemmelige for. Foreningen Rosen har derfor konstant behov for flere engageret og empatisk anlagte frivillige, som ønsker at være en del af en organisation med mange aktiviteter. Foreningen Rosen er i en stor udvikling, og vi har derfor behov for frivillige som kan give en hjælpende hånd til at løfte de projekter, arrangementer og kampagner som Foreningen Rosen igangsætter – både her i Danmark og ude i verden.

Ønsker du at blive frivillig hos Foreningen Rosen, kan du enten sende os en e-mail hvor vi herefter kontakter dig, eller nedenunder kan du udfylde vores skema.

Læs mulighederne her

• Koordinering af events og arrangementer
  • Udvikling af projekter målrettet virksomheder
  • Markedsføring af Foreningen Rosen