Foreningen Rosen sender alle hermed en stor tak for jeres bidrag til ”Giv en ged” projektet TOGO 2016. På baggrund af jeres bidrag har vi i år kunne give fødevarehjælp til 1.400 familier . Vi sender alle en tak- og tanker videre fra de nødhjælpsramte i TOGO, som I med jeres bidrag har støttet. Siden opstarten af Foreningen Rosen har vi arbejdet for etablering af rene vandkilder, etablering- og renovering af børnehjem, kød- og maddistribution uanfægtet eksempelvis køn, race, hudfarve, religion, politisk anskuelse, alder, handicap eller national, social eller etnisk oprindelse. Her på siden kan man læse mere om vores nuværende- samt fremtidige arbejde. Som bestyrelse takker vi alle bidragsgivere for jeres fortsatte opbakning og vigtige bidrag. Vi håber på, at vi fremover kan styrke- samt fortsætte det gode samarbejde som giver os muligheden for at yde en vigtig hjælp hvor den er nødvendig.